Selasa, 18 Februari 2020

Tek Nun Maukia Janji


#tantanganharike23
#tantanganmenulismediaguru

Tek Nun Maukia Janji
By Noer

Pagi sasudah sumbayang subuah, mangaji agak saparantian duo parantian. Babunyi lah hp tando ado pasan masuak. Dek masih duo barih lai manjalang parantian, mako Tek Nun taruih an lah sampai salasai. Sasudah tu Tek Nun tutuik jo shadaqallahul'azhim. Sambia ndak lupo mancium kitab suci ko.

Sudah tu, ba ambiak lah hp ko. Bacaliak, ruponyo ado chatt penting di lapau JW. Tatulih di situ dari Uni Irna. Kalau dari Uni nan surang ko, kalau ndak penting-penting bana liau ndak akan manshare do.

Mako Tek Nun baco balambek-lambek. Sambia manunggu aie manggalagak. Sabalun mandi Tek Nun biasonyo mangopi agak satangah lu sanak. Bia ndak dingin bana badan ko. Maklum, badan lah lamo dek bapakai. Kadang harus paham pulo apo kandak badan ko.

"Bismillah. Selamat pagi teman-teman!" Nan kecek Uni Irna jo sumangaik pagi.

Tek Nun baco jo raso kepo nan malabihi gadang badan. Baru mambaco duo paragraf, mato Tek Nun baranti sacaro mendadak. Antah apo pulo nan mambuek mato ko ma rem mendadak. Untuang sajo mati ko buatan Allah Wajalla. Kalau buatan manusia mungkin alah tapalantiang jauah-jauah.

"Apo nan tajadi Tek Nun. Mako sampai tapalantiang pulo incek mato? Kok kabantuak tu, anti ce lah mambaco tulisan Uni Irna tu." Sorak hp tilit tilit dari ateh banta.

"Baa ka indak. Caliak lah ka mari apo nan di ampok an Uni Irna ko a."

"Apo tu?" Hp tilit-tilit tambah kepo.

"Yo mandakek lah kamari." Tek Nun irik hp ko supayo mambaco tulisan Uni Irna.

🌸 J A N J I P E N U L I S 🌸

Tek Nun mambaco jo suaro paliang kareh. Tek Nun cubo mambaco bantuak urang mambaco teks pancasila.

Mandanga Tek Nun mambaco sarupo itu, takajuik lah Rogi kuciang kesayangan Tek Nun dari tampek lalok nyo.. Nyo sangko Tek Nun kok manga pulo. Tapi dek nampak dek inyo Tek Nun sadang mambaco, mundur sajo lah si Rogi cako baliak. Nan Tek Nun lanjut mambaco.

πŸ’– 1. Saya Berjanji Tidak Akan Malas
Saya akan duduk manis dan mulai mengetik. Bukan browsing atau pun stalking mantanπŸ˜…

πŸ’– 2. Saya Berjanji untuk Berusaha Membuat Pembaca Tidak Bosan
Saya akan belajar memperkaya diksi, belajar bercerita lebih baik, memperbaiki PUEBI hingga tulisan saya akan jadi lebih baik.

πŸ’– 3. Akan Selalu Fokus Ketika Menulis
Menjaga kemurnian waktu menulis dengan tidak internetan tidak penting apalagi nge-scroll feed FB yang nggak habis-habis.

πŸ’– 4. Saya Akan Menghargai Hidup dan Karakter tokoh cerita.
Dengan menghargai kehidupan mereka, saya berjanji akan memberikan SIKSAAN sebaik mungkin untuk membuat mereka SANGAT gembira di akhir cerita.

πŸ’– 5. Saya Berjanji TIDAK AKAN MINDER
Saya selalu berusaha sekuat tenaga, karena itu saya tidak boleh rendah diri. Saat ini saya akan terus berproses untuk menjadi lebih baik.

πŸ’– 6. JANGAN PLAGIAT! JANGAN PLAGIAT ! JANGAN PLAGIAT!!
Ucapkan janji ke enam ini 3x lebih banyak dari janji-janji lain.

πŸ’– 7. Saya berjanji Akan Revisi dan Tidak Menyerah
Saya akan berusaha merevisi sebaik mungkin meski tidak sempurna.

πŸ’– 8 Saya Berjanji Setiap Kematian pada Cerita adalah PENTING
Saya tidak akan membunuh karakter, karena saya suka melihat karakter menderita. Saya hanya akan membunuh karakter jika memang sangat diperlukan untuk membuat cerita berjalan LEBIH BAIK lagi.

Salasai mambaco, kapalo Tek Nun langsuang pana. Karano apo nan Tek Nun baco adolah sekaligus janji jo diri sendiri.

Ndak dapek aka lai sanak, kalau janji lah ta ucap tantu harus di tapati. Kecuali kalau sanak amuah manjadi urang munafik.

Baa sanak?

Ka manapati janji atau ka mungkir? Pilihan ado di tangan sanak!

Carito manjalang mandi!

#tantanganmenulis30hari
#mediaguru

Tidak ada komentar:

Posting Komentar